Συνεχίζουν τις προκλήσεις στα κατεχόμενα, αφού μετά τα πανηγύρια της ντροπής, σχημάτισαν στον ουρανό της Λευκωσίας, το σήμα της σημαίας της Τουρκίας.

Συγκεκριμένα, τα τουρκικά μαχητικά F-16 σχημάτισαν στον ουρανό την ημισέλινο με το αστέρι, στο πλαίσιο των πανηγυριών που γίνονται στα κατεχόμενα, με την επίσκεψη του Τούρκου Προέδρου.

Η ημισέλινος ήταν ορατή σε διάφορες περιοχές της ελεύθερης Λευκωσίας. 

 

 

   

Skip to toolbar